Page title

‎

Pentru a cumpăra fără cont, este foarte simplu. Uite aici pașii:

  1. Intră pe site și adaugă toate produse dorite în coș.
  2. Când ai terminat de ales, tot ce trebuie să faci este să apeși pe iconița Coșul Meu, din partea dreaptă sus a paginii. O dată intrat acolo, ai posibilitatea de a adăuga un voucher sau de a dona către centrele de adopție și adăposturi.
  3. Butonul Finalizează Comanda va apărea pe pagina de Coșul Meu. Nu îți face probleme dacă nu ai cont, tot ce trebuie acum să faci este să-ți introduci datele de livrare. Căsuțele ce au * în dreptul acestora sunt obligatorii.
  4. Dacă datele de livrare și cele de facturare, te rugăm să completezi ca atare. Toate datele trebuiesc a fi corecte pentru ca livrarea și achiziția produsului să fie completă.
  5. Următorul pas, este alegerea tipului de plată. Dacă dorești să afli mai multe despre Cum Poți Plăti, poți intra chiar aici - Cum Plătesc.
  6. Procesul este aproape gata, dar trebuie să bifezi că ai citit și ești de acord cu Termenii și Condițiile site-ului.

Beneficii Abonament

Comandă online folosind cont

În cazul în care ești un utilizator nou sau nu ți-ai creat încă un cont în magazinul pentruanimale.ro, ai posibilitatea sa îl creezi în 2-3 minute. Prin crearea unui cont, poți beneficia de un coș constant, ce nu dispare. Prin cont poți obține și oferte speciale pentru tine.

Facturarea comenzii se poate face, fie pe persoană fizică, fie persoană juridică. Este necesară completarea campurilor cu Nume, Prenume, Adresă, Județ, Oraș, unde dorești să se efectueze livrarea, trebuie să alegi, dacă vrei, să fi contactat pe e-mail sau la telefon pentru confirmarea comenzii și trebuie să selectezi modalitatea de plată pe care o vei folosi, fie numerar sau ramburs, fie prin ordin de plată.

Înainte de a plasa comanda, trebuie să citești cu atenție lista de termeni și condiții, să bifezi că ești de acord și le accepți, iar comanda va fi trimisă.

Pentru comenzile online, magazinul nostru este deschis Non-Stop.

Comenzi directe, diverse:

  • Telefonic;
  • Social Media;
  • Email;
  • Chat.

Detaliile despre modalitatea de contact și programul de lucru, se pot găsi pe pagina de contact și suport clienți. Colegii noștri din centru, te vor ajuta la fiecare pas.