Este ok să te răzgândești și la noi ai 90 de zile calendaristice de la livrarea comenzii pentru a face asta. Mai mult, îți oferim returul gratuit.
Atenție! Nu se pot returna produse perisabile care au fost desigilate sau produse expirate. Pentru produsele neperisabile returul nu se acceptă dacă produsul a fost folosit și nu are defecte de fabricație / garanție.
Suplimente / produse medicinale veterinare desigilitate.
Curierul se va prezenta la adresa indicată de tine în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur.
Asigură-te că produsul este ambalat corespunzator și gata de transportat.
Retururile sunt afișate în ordine cronologică. Găsește returul care te interesează și apasă pe numărul cererii de retur.
Dacă ai mai multe cereri de retur înregistrate, ai posibilitatea să filtrezi lista după statutul cererii de retur.
Retururile sunt afișate în ordine cronologică. Găsește returul care te interesează și apasă pe numărul cererii de retur.
După ce ai accesat detaliile cererii de retur o poți anula apăsând butonul “Anulează Cererea”.
Termenul standard de restituire este de 2 - 3 zile lucrătoare de la finalizarea cererii de retur.
Termenul de soluționare pentru cererea de retur este de 14 zile calendaristice din momentul înregistrării acesteia.
Dacă la completarea cererii de retur ai optat pentru restituirea banilor prin “Card Cadou”, vom genera un “Card Cadou” de valoarea produsului returnat in maxim 2 - 3 zile lucrătoare de la finalizarea cererii de retur.
De asemenea, putem transfera banii într-un cont bancar tert, indicat de tine în cererea de retur.
Dacă întâmpini probleme și banii nu au ajuns la tine, te rog să ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.
Dacă au trecut cele 14 zile și nu ai primit seria pe e-mail, te rugăm să ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.
Cardul cadou este disponibil și în contul tău de client pentruanimale.ro, în sectiunea “trebuie completat” Cardul cadou este cumulabil cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou. Perioada de valabilitate este de 3 luni. Seria cardului cadou este valabilă pentru o singură comandă.
Completează datele din formular, alege locația Easbox-ului la care dorești predarea coletului, bifează că ai citit și ești de acord cu Termenii și Condițiile și cu Politica de Confidențialitate și apasă butonul trimite.
Confirmă datele și trimite cererea.
În pagina de finalizare a cererii de retur la EasyBox vei primi un cod PIN. Păstrează codul pentru a-l folosi la predarea coletului. Codul PIN va fi transmis și prin SMS și e-mail. Ai 72 de ore pentru a preda coletul la EasyBox Sameday.
Poți încărca un singur colet într-un sertar. Dacă ai mai multe colete este necesar sa completezi formular pentru fiecare colet în parte.
Asigură-te că produsul pe care îl returnezi este ambalat într-un colet care respectă dimensiunile sertarelor iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășeste 20 kg. Dimensiunile sertarelor Easybox sunt:
Completează formularul de retur easybox pentru a alege locația de predare a coletului. Imediat ce ai terminat de completat vei primi prin SMS și email un cod PIN pe care îl vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se introduce la easybox-ul selectat pentru a deschide un sertar.
După introducerea codului, se va deschide un sertar potrivit produsului tău. Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depași însă 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care din diverse motive ai abandonat procesul de retur, poți introduce din nou codul PIN pentru a parcurge iar pașii de mai sus.
Poți încărca un singur colet într-un sertar. Dacă ai mai multe colete este necesar sa urmezi pașii de mai sus pentru fiecare colet in parte.
După finalizarea returului poți urmări în contul tău când produsul ajunge în depozitul pentruanimale.ro.
În situația în care introduci coletul în alt sertar, te rugăm sa ne contactezi. Vom demara procesul necesar de localizare a coletului prin Sameday. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.
Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși însă 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care din diverse motive ai abandonat procesul de retur, poți introduce din nou codul PIN pentru a parcurge iar pașii de mai sus.
Dacă produsul este mai mare decât oricare dintre sertarele easybox, te rugăm sa anulezi cererea de retur din contul tau pentruanimale.ro și să plasezi o nouă cererea de retur cu ridicare prin curier.
Dacă întâmpini probleme te rugăm sa ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.
Dacă ai verificat pașii de mai sus și primești în continuare eroarea “PIN Invalid” te rugăm să ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.