Întrebări frecvente

Cât durează să primesc comanda mea?

Majoritatea clienților se pot aștepta să-și primească produsele în 2-3 zile lucrătoare. Vei primi o notificare atât de la noi, cât și de la compania de livrare. Dacă alegi să comanzi prin PawSmart, vei putea programa și ziua de livrare.‎

Trebuie să fiu personal pentru a prelua coletul?

Nu este necesar să preiei comanda personal. Comanda poate fi preluată de orice persoană desemnată de tine. La livrarea unei comenzi achitate online este necesar codul PIN pentru a fi comunicat curierului.

Am primit coletul incomplet. Cum procedez?

Regretăm profund că ai primit o comandă incompletă. Primirea unor comenzi incomplete poate fi frustrantă și dezamăgitoare și ne cerem scuze pentru inconvenientul creat.
Primul pas este sa contactezi echipa noastră de servicii pentru clienți pentru a raporta articolele lipsă din comanda. Ne poți suna la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau ne poți contacta prin funcția de chat de pe site-ul nostru. Atunci când ne spui articolele lipsă, te rog să ai la îndemână și numărul comenzii tale pentru a putea procesa rapid cererea. Reprezentantul nostru de la serviciul clienți va crea un raport pe care îl va transmite echipei noastre din depozit.

Vom împacheta produsele lipsă și le vom expedia prin serviciul de curierat, gratuit.

Să știi că luăm foarte în serios aceste probleme și ne angajăm să îndreptăm situația cât mai repede. Sperăm că acest incident nu ți-a diminuat încrederea în noi și te așteptăm cu nerăbdare să te servim mai bine în viitor.

Ce faci dacă ai primit un produs deteriorat?

Dacă dorești înlocuirea produsului ne poți contacta în 72 de ore de la livrarea acestuia. Ne poți suna la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau ne poți contacta prin funcția de chat de pe site-ul nostru.

Noi vom procesa cererea și vom trimite un nou colet și o etichetă pe care să o folosești pentru a trimite gratuit produsul deteriorat către noi.

Care este orarul de livrare?

Livrările la o adresă indicată de tine se fac de luni până vineri în programul de lucru al serviciului de curierat ales pentru livrare.

În acest moment coletele sunt expediate cu Bookurier (București și Ilfov), Sameday Curier și GLS Curier.

Livrarea la Easybox Sameday se face de luni până sâmbătă, într-un program de lucru non-stop.

Ce faci dacă nu ești acasă în ziua livrării?

Știm că ești nerăbdător să primești produsele comandate. Totuși, este posibil să nu fii la adresă atunci când sosește curierul. Nu-ți face griji, ai opțiuni:

  • Când te contactează curierul poți solicita reprogramarea livrării în ziua următoare sau într-o zi care sa fie în concordanță cu programul tău;
  • Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru pentru a modifica adresa de livrare și a reprograma livrarea.

Ce faci atunci când curierul nu îți livrează până în fața ușii sau a porții?

Dacă ai întâmpinat o astfel de situație te rog sa ne trimiți o sesizare la adresa de e-mail [email protected]. Încercăm sa soluționăm problema în cel mai scurt timp.‎

Ce faci dacă atitudinea curierului a fost necorespunzătoare?

Dacă ai întâmpinat o astfel de situație te rog sa ne trimiți o sesizare la adresa de e-mail [email protected]. Încercăm sa soluționăm problema în cel mai scurt timp.